Obserwatorzy

poniedziałek, 18 lutego 2013

Wywiad z atnasią


 jaa
atnasia

imię





Martyna



lat.....
 


tak 13




z kąd dowiedziałaś się o top model




W wakacje byłam w górach.W kiosku znalazłam gazetę i ją kupiłam.W środku gazety znalazłam adres strony to się na nią zalogowałam.


spoko a od jak dawna jesteś na tm



od ok.6 miesięcy

orlan
dlaczego atnasia?



Kiedyś w szkole była wolna lekcja.Nudziłam się z koleżanką.Ona zaczęła pisac co drugą literę ze swojego imienia więc ja też tak zrobiłam.Wyszedł mi początek atna(dalsze litery mi się nie podobały) i po prostu dodałam końcówkę "sia"


atnasia ... atnasia mArTynA...sia


nie,nie...mArTyNaA ;d dodałam jeszcze jednak "asia",ale to szczegół ;)


masz dużo szkicowników? jakie?

Mam 4..niedługo dojdą 2 następne :d Mam 2 Pocket,Make-up i Dance + Glamour i Make-up(wygrany w konkursie)


brawo meke up to z walentynkowego??


Tak :d

Bardzo się cieszę ,że wygrałam...

<uoee>ja nie wygrałam


szkoda...następnym razem wygrasz :)

rady,poraddy dla czytelników

Projektujcie to co chcecie,to co wam przyjdzie do głowy:) I zawsze miejcie natemperowane kredki i ołówki xd

^^ jakich kredek używasz?



TOPModel,Lyra i Progresso

a top model skura i włosy czy te kolorki

skóra i włosy



a to już wiem czym rysujesz skurę

ulu.projektantka tm







Wszystkich b.lubię,ale najbardziej Domi-modelkę,Zuzkę4994,alexis72,Truskawkęęę15 :)

ucieszą się


a mnie???

Napisałam,że wszystkich bardzo lubię !!! Po prostu was koffam <3

<rotfl>dobre napisze na fejsie



:d

styl projektów

Różny....emo,rock,codzienny itd.


oki

to koniec paaaaaa


doczekała się dziewczyna paaa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz