Obserwatorzy

sobota, 26 stycznia 2013

Libister^^

Jak masz na imię?
Karina

Jakiej muzyki słuchasz?
Pop,hip hop co mi wpadnie do głowy!

Jakiego obecnie uczysz się w szkole?
Angielski

Jakie masz hobby?
taniec śpiew i projektowanie oczywiście!

Lubisz czytać książki?
Tak zawsze mnie to bardzo wciągało!

Masz jakiegoś zwierzaka w domu?
mam psa Reksia!

Jakie filmy lubisz oglądać??
fantastyczne,przygodowe,horrory,komedie i niektóre katastroficzne

Ulubiony kolor?
niebieski
 
ulubiony ciuch?
nie mam ulubionego ubieram to co mi się podoba!

Jakie jest twój ulubiony kosmetyk?
Perfumy

Jakiego koloru masz oczy
piwne

nominuje blogi :
bloga winne
bloga ladymarcelki
blog moluni
bloga atnasi
blog aleksis72
blog dampirki
blog madziulabb
blog emmy~12
blog aglaya
blog top,oli
patki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz